Universitat de Girona

Jordi Catà Castillo


Grup Gràfics Girona

 

Data Naixement: 7/10/1980

Lloc Naixement: Blanes (Girona)

Estudis: Enginyer Tècnic en Informàtica de Gestió (Promoció 98-2002) per la Universitat de Girona.
Enginyer Informàtic (Promoció 2003-2004)

Email: u1027158@correu.udg.esjordi.cata@ima.udg.es


 

Recerca


  • Desenvolupament de les Obscurances amb el motor Ogre (Febrer 2005 - Actualitat)

Implementar les Obscurances dins el Motor Ogre dins el Projecte Europeu Gametools

Algunes Imatges


  • WalkTrought del P4 amb Obscurances (Febrer 2003)

Adaptar el projecte de divisió en sectors i portals a la versió del motor Crystal Space 0.95 per tal d'aplicar les obscurances al P4.

Algunes Imatges


  • Obscurances en Temps Real (Abril 2002 - Febrer 2003)

La meva primera tasca consistia en la implementació d'una técnica d'il·luminació anomenada Obscurances amb el motor gràfic Crystal Space, dins el projecte http://ima.udg.es/iiia/GGG/TIC2001-2416-C03-01/, juntament amb l'Àlex Mèndez i Mateu Sbert. La gracia d'aquesta técnica es la d'obtenir resultats visualment iguals que amb la radiositat però a un cost molt més baix, arrivant fins i tot a conseguir el recalcul de les obscurances en temps real (amb objectes en moviment).

Algunes imatges de la tècnica

Video

Report: Real-Time Obscurances with Color Bleeding.


  • Crystal Space amb visió Stereoscópica (Juliol 2003)

Utilització del sistema Chromium per a poder recorrer estereoscopicament una escena a partir del Crystal Space.


  • Articles publicats

-Real-Time Obscurances with Color Bleeding (25/05/03), amb l'Alex Mendez i Mateu Sbert (GGG-UDG) al Proceedings of Spring Conference on Computer Graphics SCCG 2003, Bratislava, Slovakia.

-Real-Time Obscurances with Color Bleeding (the three cubes demo), À. Méndez, M. Sbert, J. Catá, per a Eurographics 2003 - Slides & Video.

-Real-Time Obscurances with Color Bleeding , À. Méndez, M. Sbert, J. Catá, Nicolas Sunyer, Sergi Funtané. Article acceptat al llibre Shadersx4. Juny 2005


Projecte fi de carrera 


El meu projecte de fi de carrera (Recorregut Virtual Interactiu d'Escenes Arquitectòniques) consistia en el desenvolupament d'una aplicació que donada una escena, la dividia en sectors i portals (técnica que utilitzen jocs com el Quake) i permitia recorrer aquesta escena subdividida en temps real a partir del motor gràfic Crystal Space.

Imatges de la navegació de l'escena 

 

Noticies

    - Guanyador del concurs de Premis dels projectes fi de carrera del Patronat de l'Escola Politènica Superior (11/05/2003).

    - Premi al millor artícle de recerca per: Real-Time Obscurances with Color Bleeding (25/05/03).

                        Proceedings of Spring Conference on Computer Graphics SCCG 2003,
                        Bratislava, Slovakia, April 2003.
                        BEST PRESENTATION AWARD

                        Algunes fotos.

 

Last Updated 28/10/2005