Universitat de Girona |
Jordi Catà Castillo |
Grup Gràfics Girona |
Recerca
Implementar les Obscurances dins el Motor Ogre dins el Projecte Europeu Gametools
Adaptar el projecte de divisió en sectors i portals a la versió del motor Crystal Space 0.95 per tal d'aplicar les obscurances al P4.
La meva primera tasca consistia en la implementació d'una técnica d'il·luminació anomenada Obscurances amb el motor gràfic Crystal Space, dins el projecte http://ima.udg.es/iiia/GGG/TIC2001-2416-C03-01/, juntament amb l'Àlex Mèndez i Mateu Sbert. La gracia d'aquesta técnica es la d'obtenir resultats visualment iguals que amb la radiositat però a un cost molt més baix, arrivant fins i tot a conseguir el recalcul de les obscurances en temps real (amb objectes en moviment). Report: Real-Time Obscurances with Color Bleeding.
Utilització del sistema Chromium per a poder recorrer estereoscopicament una escena a partir del Crystal Space.
-Real-Time Obscurances with Color Bleeding (25/05/03), amb l'Alex Mendez i Mateu Sbert (GGG-UDG) al Proceedings of Spring Conference on Computer Graphics SCCG 2003, Bratislava, Slovakia. Projecte fi de carrera El meu projecte de fi de carrera (Recorregut Virtual Interactiu d'Escenes Arquitectòniques) consistia en el desenvolupament d'una aplicació que donada una escena, la dividia en sectors i portals (técnica que utilitzen jocs com el Quake) i permitia recorrer aquesta escena subdividida en temps real a partir del motor gràfic Crystal Space. Imatges de la navegació de l'escena
Noticies - Guanyador del concurs de Premis dels projectes fi de carrera del Patronat de l'Escola Politènica Superior (11/05/2003). - Premi al millor artícle de recerca per: Real-Time Obscurances with Color Bleeding (25/05/03).
Proceedings of Spring Conference on Computer Graphics SCCG 2003,
|